slogan

Euh, prins Harry, waar ben je mee bezig?

::

Knap uniform, koninklijke wuif, rode baard, je moet echt even twee keer kijken voor je ziet dat hier niet de echte prins Harry in een koets zit met een Meghan-wannabe.

Engelse Rhys Whittock en Spaanse Inmaculada Santisteban Serrano wonnen een wedstrijd als beste dubbelgangers van prins Harry en hertogin Meghan. Het is met name voor Rhys (35) leuk cashen, hij verdient als look-a-like van de hertog van Sussex 1110 euro per uur.  

Rhys is even lang als Harry en heeft net als de prins rood haar, al is het iets roder dan dat van the real thing.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door The Prince Harry Lookalike (@theprinceharrylookalike) op

Hij hoort al sinds 2011 dat hij op Zijne Koninklijke Hoogheid lijkt en besloot dat hij daar dan net zo goed wat mee kon verdienen. In het begin leverde dat vrijwel niets op, omdat Harry een redelijk anoniem leven leidde.

In november 2017, toen Harry's verloving werd aangekondigd, wilde opeens iedereen hem echter hebben. "Sinds maart 2018 heb ik op de zijkant van een Londense bus gestaan," zegt Rhys in de Daily Mail. "De week van de Royal Wedding deed ik zes klussen in zes dagen. Ik ben naar Hong Kong gevlogen om prins Harry te spelen op de verjaardag van een miljonair en ik ben live op tv geweest. Het is surrealistisch."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door The Prince Harry Lookalike (@theprinceharrylookalike) op

Rhys' act levert grappige scènes met de dubbelganger van prins William op en is zo overtuigend dat hij bij een bezoek aan Kensington Palace werd doorgewuifd door de wacht, in de veronderstelling dat het de prins was "maar toen beseften ze dat ik geen security-team had en ik hem dus niet kon zijn. Het was erg grappig."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door The Prince Harry Lookalike (@theprinceharrylookalike) op

Whittock doet zijn optredens als Harry overigens als schnabbel en werkt nog altijd als projectontwikkelaar in Greenhithe.

Lees ook: De Sussex'jes zijn om óp te eten

 

Foto's © BSR Agency