Albert Heijn reageert geniaal op klacht

Albert Heijn reageert geniaal op klacht. Gijs Rebel, vaste klant van de Albert Heijn in Den Haag, had een ovenschotel ge...

Albert Heijn reageert geniaal op klacht. Gijs Rebel, vaste klant van de Albert Heijn in Den Haag, had een ovenschotel gekocht bij de supermarkt, maar deze was niet zoals verwacht. Hij begon zijn verhaal te tikken en schreef een hilarische klacht op de Facebookpagina van de Appie. 

Beste Albert, als zeer trouwe Albert Heijn bezoeker ben ik zeer tevreden over het assortiment en vriendelijkheid van…

Posted by Gijs Rebel on dinsdag 15 december 2015

Albert Heijn reageerde hier fantastisch op

“Hi Gijs!

We zijn niet bepaald de Nutty Professor geweest zie ik. Sorry dat jij nootgedwongen de cashewnoten over het hoofd moest zien in je maaltijd. Ik kan me voorstellen dat deze karigheid een enorme deceptie is op een voorgenomen avondje intens genieten. Je hebt harde noten moeten kraken gisteravond, en dat is een lastige klus met slechts twee halve noten. Toch vinden we niet dat je te veel noten op je zang hebt, je hebt zelfs helemaal gelijk dat we met een handjevol noten te kort zijn geschoten.

Ik ben er persoonlijk voor je achteraan gegaan en, guess what: ik heb de missende noten gevonden! Ik heb ze onmiddellijk naar je op pad gestuurd om hun taak af te maken, samen met wat andere ontsnapte deugnieten. Ze vormen samen een smakelijk stel, en ik hoop dat ze je alsnog kunnen helpen aan een welverdiend avondje genieten! Laat je ons weten of je deze keer wel hebt genoten?

Shannon”

Waarop Gijs weer terugkoppelde…

“Beste Albert,

Ik ben blij dat jullie inzien dat er nog een lelijke noot met mij te kraken was. Ondanks het matige aantal nootjes, heb ik de kip met volle overgave verorberd. Van de malse stukjes kipfilethaas heb ik zeer genoten.

De serieuze, opmerkelijke, spraakmakende berichten waren voor mij tevens heerlijk om te lezen. Ik wacht met smart op de lekkernijen die onderweg zijn. Een mix aan noten zou heerlijk zijn. Tevens een doNUT, ben ik niet vies van. Ik ben ervan overtuigd dat ik deze met veel liefde ga nuttigen.

Het was nooit mijn doel om Albert Heijn te verbeteren, af te KRAKEN of te beledigen. Het bericht was puur geplaatst voor vermaak.

Na al deze online heisa hoop ik dat wij nog steeds bondgenoten kunnen zijn.
Net bij vestiging Nootdorp de Kipfilethaasjes met Vietnamese Curry gehaald. Ben zeer benieuwd wat ik vandaag ga aantreffen.”

Albert Heijn en Gijs, wij hebben in ieder geval nu al geweldig genoten! 

Laatste nieuws